Yigitefeannesi Kızlar merhaba 2 ay oldu doğum yapalı, 20 gün kanamam oldu bitti sonra tam 40 ım çıktı beş gün normal adet oldum bitti bir daha uzun süre olmam diye beklerden çok afedersiniz şimdi de lekeler geliyor bunu yaşayan oldu mu
Simayelisa Yigitefeannesi doğum sonrası 1 seneye kadar böyle olması normal sayiliyormus doktorum söylemişti
Simayelisa Yigitefeannesi 🙄 bilemedim valla eğer takip eden doktorunuz öyle dediyse tabiki dediğine uyun 🤭