Ilaydacimen0325- Merhaba kızlar. Oğlum 11aylık olacak iki gün sonra gözü iki üç gündür sulanıyor kaşıyor bide uyanınca çok az çapak oluyor doktorumuz damla verdi üç gündür kullanıyoruz hafifledi sanki sizde olduysa kaç günde geçiyor kaşıdıkça üzülüyorum