Herkese merhaba bebeğim 8 buçuk aylık sadece mama +ek gıdayla besleniyor uyumadan önce içer ve gece iki kere acıktığı için ağlayarak uyanır mamasını içip uyur ben mamayı hazırlayana kadar bile ortalığı ayağa kaldırır gece beslenmesini kesin daha iyi uyur diyorlar şimdi ben nasıl vermeden yapicam ki çok ağlıyor