Arkadaşlar, ben hala sütüme güvenemeyen bir anneyim. Bebeğim 2 aylık ve sanırım kolik. Emzirmeden 1 buçuk saat sonra acayip ağlıyor , açtır diye meme veriyorum, memeyi alıyor ama ağlamaktan ememiyor. Gaz sancısı olan da emmek ister diye duydum. Aradaki farkı nasıl anlarım?