ygmrrr-1254 Merhaba benim var, biz de sıfır almıştık, sıfır gibi duruyor leke toz yok, kızımı hastaneden çıkarırken kullandık, genellikle bebek arabası kullanıyorum bu yüzden kullanmak pek kısmet olmadı, 13 kiloya kadar taşıyor, ucuz bir fiyattan veririm, İstanbuldayım kargo yaparım, fotoğraf atıyım isterseniz