Kızlar size iki sorum var bebeğim 5. Ayına girecek doğduğundan beri emziriyorum ama son iki haftadır mama da veriyorum yeterli kilo almadığı için. Salı günü denize gittik bi beş gün kadar kaldım 3. Günü adet oldum normal kahverengi akıntı olur ya o şekilde ikinci gün biraz kan geldi üçüncü gün yine kahve akıntı oldu baya azaldı şuan yok denilecek kadar. Sizce mama verdiğim için mi adet oldum çünkü öğlen mememi dinlendirdim mama verdim, ve doğum sonrası ilk adet çok aşırı olur diyorlardı bende ise aşırı az oldu normal mi?