Zulosumsal 3 ay sürdü bizim. Göz pınarlarında tıkanıklık olmasından kaynaklıymış. Netira damla verdi doktor onu kullandım masaj yaptım günde 3 kere 15 defa. Sonra geçti. Temizlerken temizlediğin şeyin steril olmasına özen göster. Sütünle temizle. Zaten doktor söyleyecek sana. Damlayıda netira öneririm. Doktora sorup onu alabilirsin.