Ayaz55 niye 2.cocuk icin acele ediyorsunuz ki.yasinizi bilmiyorum ama 35 yas tan kucukseniz hic aceleye gerek yok.size yazik olur zaten sıkıntiliymissiniz.bi once evladinizin herseyini yoluna girsin kafaniz rahat etsin saglik sıhhat olsun,2.ye gelince vakti zamani o da olur.aralarinin cok yakin olmasi sizi yipratir bence.esinize kulak verin derim ben.hersey iki taraf da isteyince daha kolay guzel olur hem.