Merhabalar kızım 4 aylık hamileliğimden beri oje sürmüyorum saçıma röfle yaptırmıyorum kimyasal var diye ama temizlik yaparken domestos kullanırken sadece maske taktım eldiven takmadım akıl edemedim daha doğrusu. Şimdi bi paylaşımda denk geldim içim içimi yiyor çok zararı olurmu? Sizler kullanıyomusunuz eldiven. Ne yapıyosunuz?