Anneler happymomdan yeni transfer olduk 😅 3 günlüğüz daha. Benim sorum bebişle alakalı değil ben spinal sezaryen oldum inanılmaz bi baş ağrım var ağrı kesiciler kahveler vs. İşe yaramıyor 🥺dikiş ağrısı falan hak getire sadece sırt üstü yatınca hafifliyo otururken falan dayanılacak gibi değil🥺 yapabileceğim bişey varmıı ??