Babybloom Baştan yazayım kelepir satış yapmıyorum. Çok felsefik(!) bir bakış açısıyla ekolojik dengeye destek olmak amacıyla ikinci el al-satı yapıyorum. Yani vay ikinci eli zaten fakirler alır edebiyatı yapmayalım😊 dlap hesabıma yükledim, almak isteyenler olursa diye buraya da ekliyorum çünkü çok temiz. Fotolar birazdan gelecek. Next marka;Lacivert unicorn desenli astronot tulum 12—18ay etiketli.: 400tl H&M matka; sarı şapkası çıkartılabilir parka 5-6yaş etiketli : 300tl
Babybloom NursenaT malesef sıfırlar 600 olunca🙄 piyasa inanılmaz yüksek. Bot ve mont alışverişi yapmaya başlayanlar anlar😕ben de satıp tekrar büyük bedenini alacağım.
Kahvegerek Hayırlı satışlarınız olsun bende post açacaktım izninizle bir astronot mont yükleyebilir miyim 6-9 ay erkek için
Duyulurum Kahvegerek izin verilmiş ama normalde ikinci el postunun içinde başkasının bir şey satması yasaktı. Hani silinirse diye söylüyorum 🌸
Kahvegerek Duyulurum hadi ya geçen günde silindi böyle bi postum 2. El dışında satmak diye 😂 kısmetimde yokmuş demek ki 🤷🏻♀️