seraparslan89 Merhaba anneler, Bebegim 5 aylık emziriyorum. Gaz çıkarmak için kaldırır kaldırmaz kusuyor.
mysa2 seraparslan89 emzirdikten sonra biraz bekle birkac dk dik pozisyonda sonra yavasca kaldır canım
Wanderlust seraparslan89 hemen kaldirmayin biraz gogsunuzde dursun sarilin sakin sakin sarki soyleyin vs zaman gectikten sonra gaz icin kaldirabilirisniz ictigi gbi kaldirinca kusar genelde
aylesr Evet emzirir emzirmez hızla kaldırınca kusuyolar emzirdikten sonra yatağa yerede koyabilirsiniz yatar pozisyonda bi kaç dakika durduktan sonra gazını alın yatırıp beklediğiniz halde kusuyosa herhangi bir huzurluğuda yoksa fazlasını çıkarıyodur zaten
BusrAtaa seraparslan89 hemen kaldırınca benim ufaklıkta kusuyor 😌 5 dk kadar bekleyip öyle kaldırabilirsiniz