Azramina Huma_kus34 piyasadaki en iyi mama . Sıfır yan etki . Çok memnun kaldım . 6 ay kullandım . Fiyat uçukluğundan bıraktım . Gönlüm hala onda . Bebelac gold ‘a geçtim .
Tatlihayat Huma_kus34 tam 22 ay combiotic kullandık. Bir ara aptamil deneyelim dedik. Çünkü hipp diğerlerine göre pahalı. 2 gün kullandık kızıma gaz yaptı. Bıraktık mecburen tekrar hipp e geri döndük.
Nehirkkk Huma_kus34 doğduğundan beri kullanıyorum asla gazı kusması kabızlığı falan olmadı. Başka mama denemedim ama başkalarından duyduğum şeyleri yaşamadım şükür
Ekvatoral Huma_kus34 ilk onunla başladım. Sonra finansal sebeplerden bebelac gold a geçtik. Memnunduk
Huma_kus34 Azramina bnde bebelac kullanıyordum Ama doyurmadıgını düşünüyorum geceleri veya dışarda verıyorum zaten
simiyyy 1 yaşından 14 aya kadar memnun kalarak kullandım fiyat artışından dolayı aptamile geçtik. Combiotik kullanıyodum organik kabız yapıyodu
sakinolpelincim Huma_kus34 hipp benim bebeğimde ishal yaptı. Sma denedim oda kabız yaptı ve sürekli kustu çocuk ve ağız dolusu kusuyordu mahvoldu. Aptamil kullanıyorum çok memnunum.
Mylifemm Huma_kus34 biz 1 ay 8 gunlügüz hipp kullandım çok aşırı gaz yaptı değiştirdim bebelec gold denedim kabız yaptı suan aptamil conformil kullanıyorum gayet memnunuz
Denizvepasa Huma_kus34 cok memnundum. Fiyattan dolayı humanaya gectim. 1 numarada icinde PUFA diye bir sey var aynısı hippte de vardi o yuzden hic kabizlik yaşamadım
ferlazen Huma_kus34 6.aydan sonra sütüm az geldiğinde takviye olarak Hipp Organik Combiotic kullanıyorum çok çok memnunum. Kabızlık veya ishallik olmadı. Kolay sindiriliyor ama kilo aldırmaz. İçinde nişasta yok. Snne sütüne en yakın mamadır