Ysmnylcn Sinemyavuz16 işyeri tarafından çıkarıldı olarak çıkışın yapıldıysa işkura başvuracaksınız ama kendi çıktı diye yapıldıysa alamazsın işsizlik maaşı
Kubra34 renkliruya Benim raporum 5ekim sona erdi ve ayın 15inde alabilirsiniz dedi daha erken alırsınız siz de büyük ihtimal