_hamisanne Sakin olun, ağlamıyorsa ve çişli bez sayısı iyiyse doyuyordur kuzucuk.
Benimki de tam 8 aylık. Uyanınca emiyor, sonra kahvaltı, öğle kıymalı çorba/sebze yemeği, öğleden sonra emiyor, ikindi meyveli yoğurt (bazen ikindi-akşam arasında yine emiyor), akşam bizimle sofrada yine çorba veya yemek, akşam yatmadan yarım saat önce de emzirme.
Yani sizin hesabınızla 3 ana 1 ara öğün yapıp, 3-4 defa da mama ile beslenme gibi…
Artık gece uykuda beslemiyorum ve muhakkak gün içinde sık sık su veriyorum. 🌼