Humaakm benimki de memeyle uyuyor ben de bakıcıya birakicagim için haftaya sürekli bunu düşünüyorum nolcak diye.cunku iki tane gunduz uykusu var.benimki 14aylik napicam ben de bilmiyorum uykusu gelince çok ağlıyor huysuz oluyor başka yöntem deneyemiyorum asla