Alengirsiz1 Kızlar ilk hamileliğim de çok çektim göğüs yarasından şimdi ikinciye hamileyim ve bir ayım kaldı gümüş kapak almak istiyorum. sorum şu benim göğüsüm normale göre büyük xl.olanlar çok pahalı normal ebebekten felann alsam acaba olmazmi
Noname21 Alengirsiz1 gogusunle alakası yok zaten göğüs ucuna denk geliyorm kahverengi kizima xl var 8se al ama tek ebat diye biliyorum.
Balbebeginannesiiii Alengirsiz1 olur ise yariyor onemli olan tamamen gumus alin bazilari katkili oluyo cunku
Snowglobe Alengirsiz1 ebatları standart diye biliyorum ama size naçizane tavsiyem. Şuandan takmaya başlayın. Doğuma iki hafta kala Bi saat mutlaka takın doğumdan sonra da ilk iki hafta falan emzirmediğiniz her aan takın. Sonra da yine 1 2 saat kullanmaya devam edin en azından 40 çıkana kadar. Burda en önemli nokta doğumdan once kullanmaya başlamak
LinaTuba Alengirsiz1 ben satıyorum ilgilenirseniz eğer kutusu ve belgesi ile duruyor trendyoldan almıştım
Eda0102 Zaten sadece uc kısmı yara oluyor orası icin de normal ebat yeterli olur bence zaten bebeğinizin ağzına alabileceği yer belli göğüs büyük olsa da farketmez bence
Mervesarefatih Snowglobe benim 40 gün oldu sürekli kullandım sizce hala kullanmalımıyım yara olacak diye korkuyorum
Snowglobe Mervesarefatih bence Bi sorun olmaz bende o sıralar bıraktım diye hatırlıyorum. Bebeğim 13 aylık hala emiyor ve hiç yara olmadı
Mlk16 Mervesarefatih sürekli kullanmayın ben 2 ay gece gündüz sürekli kullandım yara oldu kızım kanı yutmuş pelte şeklinde kan kustu çok korktuk mide kanamasından şüphelendiler burnundan midesine hortum soktular çok canı acıdı çok ağladı. Sonuçlar çok şükür temiz çıktı. Çocuk gastroentroloji doktoru acilde yanıma geldi göğsüme baktı çatlaklar var kan yutmuş dedi gümüş kapağı görünce bunu kullanma hava aldır havasızlıktan yara oluyor dedi. Onu bıraktım yaralar geçti. İlk başlarda evet işe yarıyor ama sonrasında bırakmak hava aldırmak gerekiyor. Ben 2 sene emzirirsem 2 sene bunu kullanırım uçları sütyene değdikçe çok acıyor diyordum ama hiç öyle olmadı yaralar geçince direkt sütyen takmaya başladım
LinaTuba Alengirsiz1 silvernurse trendyoldan bakabilirsiniz yorumlar çok iyi 430 TL ben 200 e veriyorum
Alengirsiz1 svdarc evet o zaman kullandım ama bir ayı geçti yaralarım emzireiken ağlardım. Ayva çekirdeği tahin yağı neler neler denedim
svdarc Alengirsiz1 ben ilk günden beri her emzirme sonrası sürdüm hiçbir şey olmadı acaba bebeğiniz meme ucunu mu doğru tutamıyor 🫣
Alengirsiz1 svdarc şuan ikinciye hamileyim önlem amaçlı düşünüyorum ilk hamileliğim de yaşadım bunları ama evet büyük ihtimalle yanlış emzirmeden kaynaklandu bu kadar cahillik ☺️
Alengirsiz1 svdarc 2 yaşına kadar emzirdim çok şükür kızımı bunda hemşireden yardım da almayacam güvenmeyecem ☺️
Eminecak Alengirsiz1 benimkilerde büyük ebebekten almış eşim hic boyut falan bilgim yok tamamen koyu yeri kapatmiyor ama sonuç olarak ucunu koruyor ben 2 aydır cok memnunum. Almamistim ama hastaneden gelir gelmez eşimi e bebeğe gönderip aldırdım
Mervesarefatih Mlk16 teşekkür ederim bende artık bıraktım kullanmayı günde 1 2 saat kullanacağım şu an