Bsrtan benim oğlum da iki buçuk yaşında yastıkları kanepenin “S” gibi diziyorum “L” gibi diziyorum yastıklara basa basa koşuyor kanepeye zıplıyor hem eğleniyor hem de enerjisini atıyor ancak sürekli benim de yapmamı istiyor ben yoruluyorum o yorulmuyor 😂 bir de müzik açıp dans ediyoruz müzik durunca biz de duruyoruz hareket eden kaybediyor sonra tekrar açıp tekrar dans ediyoruz eğlenceli bir oyun tavsiye ederim ☺️🥰