bunemeselaa Arkadaşlar 26 gün oldu doğum yapalı bugün biraz zorladım kendimi daha demin dikiş yerimde minik bi kanama tarzı leke değmiş nohut boyutunda . Dikişlerim yapıştırma yapılmıştı ne yapmalıyım
lceLady bunemeselaa kadın doguma randevu alın hemen bulamassanız acilden bi baksınlar. Mikrop kapabilir. Orayı acıp pansuman yapıp tekrar kapatıcaklar. Ordan herhangi bi sıvı kan akması demek yaranın iyileşme süresini geciktirir
la_leomer bunemeselaa canım benimde yapıştırma agirda kaldırdım hiç kanamam olmadı vs benim doğumdan 10 gün geçmeden dikiş yerimden kan ve iltihap geldi bı kaç damla bence bekleme direk doktorunla konuş devlette yapiysan doğumu direk acile git hiç bekleme
la_leomer bunemeselaa dikiş yerim iltihap kapmış demişti 20 güne yakın hastaneye gittim iltihabı aldı
bunemeselaa lceLady salı gününe randevu aldım inşallah o güne kadar birşey olmaz. Sadece bi damla değmişti minicik de bi kabuk vardı birdaha da değmemiş sabahtan beri. Salı kontrole gideceğim