Esilaannesi Kızlar merhaba gebeliğimin ilk haftalarında tiroidim çıkmıştı 100 lük levotiron kullanıyordum doğum yaptım kullanmaya devam etmeliyi miyim tiroidi olanlar bi yardımcı olur musunuz ? Randevu alamıyorum gidemiyorum doktoruma
berenkus_ Esilaannesi evet canm kullanmaya devam et en yakın zamanda kan baktir doktor tekrar düzenleme yapiyor
Balkupum2505 Esilaannesi benimde hamileligimin son aylarinda cikmisti ilac kullandim. Dogum sonrasida kullan demisti doktorum ama siz yinede emin olun aile hekiminizde yardimci olabilir bu konuda
berenkus_ Esilaannesi değerine göre azalta azaltabilirler yada kesebilirler ezbere kimse kes yada devam et diyemez oyke bi suresi yok yani