Halilcann Tamerim benimde 4 aylık fitil veriyorum öyle yapıyor yarin doktor randevumuz var bu durum çok kötü sürekli ıkınıyor cevapları bende merak ediyorum
Beren1621 Bebeğim 7 aylık olmak üzere. Doğduğundan beri zeytinyağı veriyorum. Önceleri mamasına katardım, ya da kabız olduğunda yarım çay kaşiği veriyordum. Şimdi yemeklerine de katiyorum hatta meyvesine bile az koyuyorum.
Beren1621 Halilcann evet. Yeni doğduğunda demişti.Yengem yenidoğan hemşiresi. onlar da gazı olan bebeklere zeytinyaği verin talimati aliyolar doktorlardan
Halilcann Zeynooerva doktorumuz verdi yapamayınca verin dedi yarın başka Bi doktora gidicez alıştı zaten onsuz yapamiyo neredeyse bu duruma çok üzülüyorum