Mrb anneler bir sorum olucak 3,5 yaşındaki kızım eskiden düzenli günde 1 veya 2 günde bir kakasını yapardı şimdi 3 gün 4 gün 5 gün falan buluyor kabızlığı yok karın ağrısı yok kakası cıvık bununla ilgili doktora da gittik bağırsak düzenleyici verdi ama sonuç aynı karnında şişlik oluyor sanki bilerek yapmak istemiyor gibi başına bu tarz şeyler gelen var mı öneriniz varmı