Marselinannesi Melegim1 genelde 9 ay boyunca emzirebilirsiniz diyorlar başka bir doktora daha mı sorsanız kesin olması için. Hatt bebek doğduktan sonra tandem yapıp iki bebeği birden emziriyorlar. İnstagramda hastalanmayancocuk hesabı 3 çocuğunu da art Arda doğurup tandem yaptı hep o da sağlıkçı.
Marselinannesi Melegim1 genelde 9 ay boyunca emzirebilirsiniz diyorlar başka bir doktora daha mı sorsanız kesin olması için. Hatt bebek doğduktan sonra tandem yapıp iki bebeği birden emziriyorlar. İnstagramda hastalanmayancocuk hesabı 3 çocuğunu da art Arda doğurup tandem yaptı hep o da sağlıkçı.
Alimmihrim Melegim1 kesmek zorunda değilsiniz. Zaten 6. Aydan sonra süt azalıyor, tadı değişiyor kendisi emmek istemiyor. Ben kızım 8 aylıkken hamile kaldım. Son ana kadar emdi. Şuan büyük 22 aylık küçük 4 aylık beraber emiyorlar. Bu arada 2. Daha kilolu doğdu
Oldugugibibiri Melegim1 meme ucu uyarıldığında rahim ağzında açılmalar yani kasılmalar meydana gelir. Düşük tehlikesi olanlar emziremez. Benim ilk bebeğimdi emzirmiyordum ama doktor duşta temizleme amaçlı bile göğüs uçlarıma dokunmamı istemezdi düşük tehlikem olduğu için
liyamira Melegim1 su vererek kesmeyi dene ben öyle yaptım sabh kalkınca emziriyorum sonra kahvaltısını yaptırıyorum haliyle sabh 7 gibi acıkmış oluyor tabi annesi olark sen daha iyi bilirsin
Solzeyer Melegim1 bir kere tek emmeye çalışıyor bi daha ağzına bile almak istemiyor zaten tadı çok kötü ve herhalde kokusuda itici
Solzeyer Duruezgi44 aynen kesin çözüm oluyor çünkü tadı çok iğreç diyorlar çocuk tiksiniyor ancak iki bebek çok zor Allah kolaylık versin inşallah 🙏🏻 benimde öyle yaşları şimdi küçüğüm bir yaş oldu hala çok zor 😞
bugrasmomy Ben de aynı durumdayım. Gerçekten kıyamıyorum bebeğime emzirmek istiyorum siz ne durumdasınız acaba