Cuma aksamindan başladık gece emmesini biraktirmaya çalışıyoruz eşimle ve gündüz de azaltmaya vermeme çalışıyorum ama gece full eşim ilgileniyor ilk geçesi ağladı bi eşim bi ben aldım sarildim gezindik uyudu bi şekilde öğlenleri de esim uyutuyor kaç günde bu işi başarırız yanlış yaptım bsey var mi tecrübeli anneler kafam çok karışık eşim çarşamba işe başlıcak 1 hafta izinliydi o güne kadar alisirmi sizce