Bebeğim ayın 13ünde 14 aylık olacak inşallah, hala geçmedi omur ilik ve kalça üzerinde var. Kilo aldıkça rengi hafifledi sanırım doktor 5 yaşına kadar geçer dedi. İnternette bazı saçmalıklar okudum omurilikle ilgili bi rahatsızlığı gösterir ve yürümeyi geciktirir tek çaresi hacamattır şeklinde bir kaç gün önce burada post açıp bunuda sordum. Bu lekelere sahip olup zamanında yürümüş bebekler, benim bebeğim daha yürümüyor ama yüz üstü durmayı hiç sevmedi tortikollisi vardı, 11.ayda kendi isteğiyle yüz üstü durdu ve emeklemede o zaman başladı o yüzden gecikti muhtemelen…. Bende de biraz evham var şuraya vuracak buraya vuracak diye rahat bırakamıyorum hep peşindeyim,ev çok dar… haksız yere de yapmıyorum bunu aslında ama bu konuda da yargılanıyorum. Zaten yürümediği için ister istemez insanın içi yanıyor bunu bilmezmiş gibi kendi kardeşim kalkıp diyor ki sen böyle engel olursan 2,5 yaşında yürür. İnsanın kalbini parçalıyorlar resmen. Evet buda boyle bir acim, konu mongol lekesinden buraya vardi kusura bakmayin, kimseye dert anlatilamayinca insan ilk buldugu yerde dokuluyor😅 Allah bebeklerimize saglik sihhat versin her turlu kotulukten korusun AMIIINNN 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🌟🌟🌟❤️❤️❤️