ygmrpoyraz ben zayıfladım. Hatta annem biraz zayıfla dedi ilk hamile kaldığımda nasıl kilo vericem o halimle anne demiştim taki gebelik şekeri çıkana kadar. Metabolizmanı bilemem ama ben sabahları 2 yumurtayı eksik etmedim haşlanmış yada tavada. Ekmeği 3 dilimi geçmemeye çalıştım. Şekeri 2 atıyosam bazen hiç atmadım bazen 1 attım. Aşırı tatlı isteğim vardı hurmayla pekmezle giderdim. Akşamları 2 dilimden fazla ekmek yemedim hatta tahin ekmeği yapıp yedim. 1.5 ayda 116dan 110a düştüm doğumdan sonra 106ya düştüm bebeğim 6 aylık 100 kiloyum şuan. Dikkat etmediğim halde. Yediklerin sağlıklı olduğu sürece kilo vermenin bebeğe zararı yok yani.