cupacakes Bizimki 19 aylık olmak üzere 7 ayda 800 gr aldı toplam . Yemeyen iştahsız bi çocuk . Büyüme hızı azaldığından bu 1 yılda 1 kilo bile alsa normal kabul ediliyormuş . Bizimki de ya alır ya almaz . Sizinki kaç kilo aldı ?
ezgicomert cupacakes bizimkide 19 aylık olmak üzere o da 6 ayda yaklaşık 800-900 gram almış. Şükür normal yiyen bi çocuk ama çok hareketli olduğu için eritiyor sanırım😄 genel olarak zayıf ama şöyle bi 2 belki 3 kilo alsa normal seviyeye ancak gelir
aylizinannesiii cupacakes kaç kilo şuan benim kızım herşeyi yer meyve sebze et yoğurt ama 10 buçuk kilo ile 11 arasında gidip gidip geliyoruz aşırı hareketli erkek çocuğu gibi koltuk tepelerine çıkıyor 🥲🥲🥲
deleted452 cupacakes 1 yasidna iken 10.250 gr di 1 hafta SONRA 2 yaşına girecek 2 hafta once tartmistim 11 kilo 600 gr geldi havalar sicak pek bisey yemiyor surekli sıvı tuketmek istiyor su sut meyve suyu ve ayran bunlari çok seviyor ve içiyor yemekle aradi pek yok cani isterse güzel yiyor bazende hic yemiyor
cupacakes ezgicomert aynen hem hararetli hem de iştahsız bi bebek bizimki. Tatile gittik asla yemedi 1 hafta boyunca . Geldikten 1 hafta sonra da 6. Hastalık geçirdi . Olmayan iştahı tamamen yok uzun zamandır . Minicik geliyor gözüme
cupacakes aylizinannesiii aynılar 10.600 suan kilosu 11.250yi gördük bi ara ama yazın çok haraketli sıcaklardan iştahsız hastalık da girince hızla kilo verdi . Nisanda da bu kilodaymis hala aynı
ezgicomert aylizinannesiii yiyorsa yapacak bişey yok öyleyse annesi yapısı o demekki, bence zaten özellikle genç olduklarında gece bile yiyip kilo almayan şanslılardan olsalar fena olmaz😄
aylizinannesiii cupacakes aynı bizde enfeksiyon atlattık ve gitti bütün kilo iştah gitti vitamine başladık kendine geldi biraz 10 kiloya düştü 23 aylık çubuk kraker gibi şimdi düzeliyor yavaş yavaş
ezgicomert cupacakes bizimde sizden bir kilo eksik, 19 aylık olmak üzere demişsiniz benim oğlumda öyle doğum gününü merak ettim ne zaman doğdu acaba😇
aylizinannesiii ezgicomert ben öyleyim 52 kiloyum bir ekmek yerim gece dünyayı yerim bildim bileli 50 kiloyum galiba kızımda benim gibi olacak 🥲
aylizinannesiii deleted452 ya bizde cuma günü 2 yaşına gircez ay ama toplu duruyor mu benim kızım 10.700 ama çubuk kraker gibi doktor zayıf ama artık bişey yok diyor kanları temiz bağırsakları normal bilemedik🥲
deleted452 aylizinannesiii ne toplusu bacim boyu masallah ust sınırda 19 aylikken 98 cm di suan biraz daha uzadi boyundan kilosu bile belli olmuyor bizede herkes zayıf diyor hatta ebemiz sey demisti bu zayif felan kilosuna bakinca dedi masallah hicte bu kiloda durmuyorsun demişti
cupacakes aylizinannesiii ben de öyleyim 47 kiloyum bi öğünle akşam ederim doktorumuz iştah genetiktir demişti yapacak bisi yok bize cekmisler ☺️
aylizinannesiii ezgicomert pamuk gibi kalbiniz var yorumunuz için çok teşekkür ederim sağlıkla büyütmeyi nasip etsin Rabbim evladinizi 💝♥️♥️
ezgicomert aylizinannesiii amin çok teşekkür ederim❤️ Allah sizin yavrunuzu da sağlıkla büyütmenizi nasip etsin bide bol kucaklaşma ve öpücükle😌