_ipekk18 4 gün sonra tam 8 aylık olucak bacaklarının üstünde tutturuyorum basmıyor kıvrılıyor hemen sizin bebekler kaç aylık bastı yürüdü Kimisi geç yürüyüşmuş her bebek farklı tabi 🌸 kıyaslamamak lazım merek ettim normal mi acaba diye 🌸
aylizinannesiii _ipekk18 8 aylık çok erken bacım ya belki yürüyen vardır ama daha bir iki ay daha zamanı vardır destekleyin yavaş yavaş adimlamaya başlar benim kızım 14. ayda baktık yürüyüp mutfağa gelmiş 😅
Balkuzusu2 _ipekk18 yürümesi için çok erken ama ayaklarının üstünde kaldırdığını zaman durması lazım basması lazım her çocuk aynı mi dir bilmiyorum ama benim çevrem de gördüğüm çoğu bebek onaylar da kaldirdigimiz zamn ayakta bukulmeden dura biliyor ellerin den tutuldugu zaman yanlsi anlamayın götürün isterseniz doktora
TOSPAMMM17 _ipekk18 bu zamana kadar giç ayaklarının üzerinde tutmadıysanız gayet normal alışmaya çalışıyo derim ama siz yaptıysanız ve şuan olan bir problemse doktora gitmekte fayda var
_ipekk18 aylizinannesiii yok canım yürümek için erkende ustunede basmıyor kıvırıyor hemen tutuyorum adım bile atmıyor🙄 merak ettim normal mi değil mi ilk bebeğim
Haffuse Benim kizim da 7 aylik, o da oyle ya,ben de merak ediyorum, sizinki emeklemeye basladi mi🥲🥲🥲 Bizimki tembel ya
Merveiipek _ipekk18 benim kızım da aynı 8 aylık emeklemiyor da.ayaklarinin üzerine de basmıyor.ben normal karşılıyorum elbet bir gün yürür 😄
_ipekk18 Merveiipek öyle tabi yürür benim eşim tam yaşında yürümüş emekleme den 🤣 normal olduğunu bilsekde insan yinede merak ediyor 😊
Dimitrina_kovaceva _ipekk18 benim 8.5 ayda tutunup kalkmaya başladı bi anda. Hiç beklemiyorduk benim kızım da ayaklarını öyle büküyordu. Sonra da ğşte 10.5 aylıkken falan yürüdü. Şimdi 11.5 aylık koşuyor 😂