Bebeğim 2 ay 20 günlük ama tirnak dipleri hafif mor gibi duruyor ve arada dudak etrafida morarip sonrada geciyor acuc icleride beyaz gibi kansizlikdan suphenmisti doktor kan verdik ama normal cikti aylik rutin kontrollerindede bi sknti cikmadi ama oksijenine falan bakldi biraz demir eksikligi var mama ile besleniyor boyle bi sorun yasayan oldumu artik kafayi yemek uzereyim galiba internette hep kötü seyler yaziyor