Flower123 balliborekkk şu klasik Vileda mi canimm yani 😅😅mop da aldım ama.kullanamadim ben klasiklerden denemedim rahat mı silmesi
Flower123 balliborekkk kaynanam da onu kullaniyo4 bı kaç kez denedim yok tozu toplanıyor dağıtıyor bende aldım bı kova bı bez elime 😅
balliborekkk Flower123 amann uğraşamam yeterince belim ağrıyor bide eğilip valla yerleri silemem kocaman ev hangi biyeri sileyim 😀
Flower123 balliborekkk valla oda oda giriyorum ben dip köşe siliyorum bı bakıyorum ertesi gün gene aynı 😭