Momofkaan yeni atanmadım İngilizce öğretmeni de değilim ama sanırım fark etmez. 🤣 hocam öncelikle İstanbul’a atandın herhalde hayırlı uğurlu olsun gözün aydın. Belki ufaktan zorlanırsın ama İnan alışınca çok güzel olacak. Süt iznin var zaten bebeğin 6 aylık olana kadar günde 3 saat sonrasında 1,5 saat olarak devam edecek. İdarenle bir görüş günlerini saatlerini sana göre ayarlasınlar. Evin okula da çok uzak değilse bitti gitti. Hissetmezsin bile. ❤️