Anne888 Kızlar ne zaman veriyorsunuz bu damlayı tam olarak ? Aç mı tok mu ? Mama içiyor bebeğim birde ek gıda.
Haydinn Anne888 4. Ayında başlamıştık kilosuna göre 7 kilo ise 7 damla , beslenmeden yarım saat önce verin demişti doktorumuz ☺️
Bgm09 Anne888 ben kullanıyorum ikinci şişedeyiz su an. Bana doktorum sabahları kan damlasını akşam saatlerinde de d vit.ver dedi. Kahvaltısından sonra veriyorum