Beyzaelifsevde Selam.herkese, bebişim 7 aylık . Ben 1 ay sonra.ise başlayacağım ve acilen biberon alıp alistirmam gerek. 6 ay sonrası için kullanılabilen kullanipmmemnun kaldığınız var miii