minnosunannesi06 öncelikle bi 4 5 cm kesin derim. Saçınızı çok sık yıkamayın kendi yağı daha iyi besler. Bi süre boya sürmeyin yapsanizda çok açık tonlardan uzak durun. Haftada bir zeytinyaği mayonez yumurta ve yoğurdu homojen hale getirip maskesini uygulayın streç ile sarın bekletebildiginiz kadar bekletip ılık su ile yıkayın. Saçın uzaması için daxsupergro tavsiye ederim. Saç diplerine az miktarda uygulayın ertesi gün yıkayın. Duş sonrası mutlaka h.ceeviz yağı ya da keratin yagi kullanın. Sampuaninizin içinde birkaç kapsül e vitamini de atarsaniz tadindan yenmez. Son olarak Saçınızı nazik tarayın bence nemli iken taramayin daha kolay kırılır islak iken nazikçe tarayın kurutma makinesi düzleştirici kullanmayın 6 ay kadar