Mslakn Hanımlar kızım temmuz 2018 dogumlu suan tam 50 aylık busene anasınıfı alıyormu ve seneye 1. Sınıfmı tekrar anaokulmu olck eger anaokulaa bu sene yazdırmayıp seneye verecegım bılgısı olan varmı
Deletedmom_109 Mslakn tamamen okulun doluluk durumuna bağlı. Arkadaşlarımın çocukları 2018 doğumlu çevremizdeki anaokulu müdürleri 2017liler ve 2016lılar yoğunlukta sınıf açamayabilir demişler. Bu tarz bir sıkıntı yoksa büyük ihtimalle gidebilir
Deletedmom_109 Elisaipek okula başlama için ay hesabı istediği için yazmış olabilir mi? Sadece soruyorum
Dondurmalikahve Elisaipek Aslında çok basit bir hesaplama 48 ay tam 4 yaş ediyor yani çocuk 4 yaş 2 aylık artık okula ay üzerinden aldıkları için buradaki anne de ay olarak yazmış .
BilalCivan Mslakn devlet okullarında 2018 Ocak subat ve Mart ayı dogumlulari alıyorlar anasınıfına. Benim oğlumda 2018 Mayıs doğumlu almadılar kreşe verdim. Seneye anasınıfına gidecek sonraki yıl 1. Sınıf
maysa-19 Mslakn bu sene gitmese bile seneye mutlaka gitmesi lazım diye biliyorum öyle demişti öğretmenler.
Dondurmalikahve Mslakn Bulunduğunuz bölgedeki okullara sormanız gerek boş yer varsa tabii ki alırlar çünkü en az 36 Aydan itibaren anaokullarına alıyorlar . Yeğenim 2016 Ağustos doğumlu ona doğum günü olur olmaz 1 sınıf çıktı
Dondurmalikahve Mslakn Şöyle söyleyeyim isteğe bağlı olarak 66 aydan itibaren 1 sınıfa başlayabilir ama zorunlu olan 72 ay çocuğunuz 50 aylık zorunlu 1 sınıfa başlaması için 22 ay var isteğe bağlı okula başlaması için de 16 ayı var
Btl711 66 ay ustu cocuklar birinci sinifa baslar .Eger doldurmuyorsa tekrar anasinifi .Bir iki ay gelisim durumuna gore tolere ediliyor Eylül ayının sonu itibari ile 57 ayını doldurmuş ve 68 ayını doldurmamış çocuklar ana sınıfına kabul edilir.