Bircaykoyicelim Sefaserpil bana göre en önemlisi uyku düzeni. Akşam 8 de uyuyor 9 da uyanıyor. (Gündüz uykusu 4saat) Kızım 15 aylık, oğlum 6 yaşında . Oğlum 7 buçukta uyuyor 7 de uyanıyor. Malum okul var. 1 ay sonra 1 saat öne Alcam uyku saatini kızımın kış saatine göre.
Balkizlarim Sefaserpil Sabah 7 de ayakta oluyor 🙈 Akşamda 7de yıkıyorum en geç 9 da en erken 7 30 da uyuyor gündüz uykusunu kestiğinde 14 aylıktı istemedi 💐 Büyük kızlarimda 10 ,10,30 gibi uyuyor sabah 8, 8,30 uyanıyorlar 💮
Dondurmalikahve Sefaserpil 13 veya 15 saat ayakta durabliyor. Uyku düzeni iyi her cocugun uyku ihtiyacı farklıdır
Hirabebek Sefaserpil benim için çok önemli olduğundan küçüklüğünden beri düzen oturttum şükür. 4 yaşında akşam 9.30 gibi uyur sabah da 8.30 dan sonra kalkar
Zhrebr Sefaserpil tabiki de çok önemli gelişimi için ve anne baba için, 4 yaşında kızım 1 yaşından beri sabah 7 akşam 8.30 küçük bebeğim de aynı şekilde evimizin uyku kuralı böyle
2lokummannesiii Sefaserpil 22.00-22.30 gündüz uyuduğunda bu şekilde. Ama günler kısalınca çok erken kalkmadıkça gündüz uyutmayacağım. Toplam 11 saat uyusa yeterli.
Busramaden Sefaserpil yemek duzenı kadar uyku duzunıde onemli sabah 8 de kalkıp aksam 9 da yatıyo gunduz tek uykusu var yaklasık 2-2,5 saat kadar
Denizzz88 Sefaserpil 16 aylık 9.30-10 gibi uyuyor 8 civarı kalkıyor, gündüz bazen iki bazen tek uyku yapıyor toplamda 3 saati buluyor