Asel16 aynı bölüm mezunuyuz. Ben İstanbul üniversitesinden mezun oldum. Sadece bir yıl hazırlandım KPSS’ye 2014 ya da 2015 yılıydı sanırım. Güzel hazırlandım ama olmadı ve bir karar verdim ben yıllarımı bi sınava hazırlanarak geçiremezdim. Tüm çözülmüş KPSS kitaplarımı siyah poşetlere koyup geri dönüşüme attım 😃 Önce dershanelerde çalıştım sonra özel okula geçtim. Kolay olmadı cok ağladım cok zorlandım ama torpilsiz bir şekilde kariyerimi inşa ettim. Şimdi güzel bi özgeçmişe ve sağlam referanslara sahibim. Hatta öyle ki okullar beni arayıp davet ediyor. Şimdi bebeğime bakmak icin kariyerime ara verdim. Şimdi desen ki sınava hazırlan mümkün degil o gücü göremiyorum kendimde. Cok prosedür var cok uzun bir yol ve cok Emek istiyor işin sonunda kazanamama durumu da var. Eğer çalışmak istiyorsan özel sektörü bi araştır derim. Bir yerden başlamak en iyisi.
Ama KPSS diyorsan uzun yıllarını emeğini sabrını verebileceksen kendinde o gücü görebiliyorsan yol senin… ikizlerin varmış destekçi bulursan kendine, her gün düzenli ve sistemli çalışırsan olabilir. Ama uzun ve meşakkatli bir yol olduğunu unutma sınava hazırlanarak harcayacağın bir hatta birkaç yılın varsa olabilir tabi ki azmin elinden bir şey kurtulmaz