Hanımlar oğluma bezi bıraktırmakta meşgulüm …Evde altına yapsada bır sekılde halledıyoruz ama bır yere gıderken
Bırıne oturmaya parka avm ye falan bez bağlıyorum oda evde rahatlığa alışınca kasındırıyor bende alıştırma külodu alayım dıyorum ? Dışarda falan ısıme yarar mı gereklımı sızce ya ? RAHAT EDER Mİ?