Beybiberen Kızlar bebeğim 2 aydır kilo alımı çok az.5.ayı doldurduk.ne yapsam nasıl mama versem de kilo alsa.şuan aptamil nutrıcıa kullanıyoruz kilo bakımından hiç faydasını görmedim.ek gıdaya da yeni başladık onu da az az verdiğim için kilo yapmaz sanırım.tombiş bebek gördükçe psikolojim alt üst🥺
Goktugcemre Cerenns ilk olarak direk icmiyolar kuzum yavan geliyo heraldr ben mamasina katyodum 8 aylk olunca cay kasigiyla 1.5 cay kasigi kadar veriyodum
Goktugcemre Beybiberen Her yaptigin mamaya degil kuzum sabah kaltisinda ac karnina direk pekmezli mamayi yemesi gerekiyo 1 cay kasigi kadar koyablrsn 😉🤣
Beybiberen Evet kızlar hala mama önerisi alamadım.lütfen boş muhabbet olsa eminim ki milyon tane insan yazardı
ilkgoz_agrim Beybiberen mama yemiyor diye önerdi ama araştırdım obez yapıcı bir mamaymış denemeni tavsiye ederim bnm kızım mama yemediği icn mecbur başladım
Sevilay61 Beybiberen sizi endişelendirmek istemem ama bizim de 3 aydır kilo alımı yok doktor alerjiden şüphelendi. Alerji belirtilerini bi gözlemleyin isterseniz. Umarım değildir tabi de hepimize bol kilolar diliyrm😊
dnzwsw Beybiberen bize doktorumuz hipp markayı önerdi kilo yüzünden şükür problemimiz yok ama ek gıdaya geçmeye başladık doymazsa verirsin demişti mühendisoğlunun sayfası var onda okudum hipp pirinç yada tahıllı organik 5 karışım var kilo yapıyo diye