Nuralp27 Merhaba bebeğim 38 günlük doktor kalp üfürümü var dedi salı günü çocuk kardiyoloji bölümüne gideceğim aynı sorunu yaşayan var mı? Ya da kendiliğinden geçen bir hastalık mı?
Ozgeozgul Nuralp27 bizde de çıktk canım doktor 6 ayda bir kontrol edelim %80 kapanır zaten artık çoğu bebekte var dedi
Derinnn0 Nuralp27 bebeklerin çoğunda oluyor, bizede söylendi geçen ay gittik , sıkıntı yok dendi. Kapanıyor kendiliğinden , tedbiren götürmekte fayda var . Aklınıza takmayın bir şey çıkmaz masum üfürüm oluyor
sarmaliklahana Nuralp27 kızımda 2 delik vardı. Kardiyoloji söylemişti. 6. Ayın sonunda aynı doktora gittik kapanmış ikisinde sorun yok gayet iyi dedi. Yeni doganlarda cok olurmuş büyük cogunlugu 6. Ayda kapanır dıyorlar korkmayın 😇
Archmomm Nuralp27 çogu kişi üfürümle deliği karıstırmıs canım. Üfürüm farklı birsey . Genelde yeni doğanlarda demir eksikliğinden kaynaklı oluyormuş . Sen yine kardiyolojiye götür . Baksınlar . O deliği mutlaka söyleyecekler sana zaten 1 yasına yakın kapanıyor . Ama üfürümün onla bir alakası yok . Bir profesör bize öyle söylemişti . İzmirdeysen ya da yakınsan Medicana da bir çocuk kardiyoloğu var ona götürmeni öneririm 🙏🏻
Arden_ Bizde de ilk doğduğunda vardı yenidoğanlarda sık görülen bir durum kendiliğinden geçebilir takip edelim demişti doktorumuz sonraki kontrollerinde bi daha duyulmadı üfürüm bi sıkıntı olmadı bizde.
Gamze0707 Nuralp27 korkma annesi zamanla kapaniyor benim yegenimde 2 tane cikmisti digdugunda .. ayyy cok aglamistik bin turlu senaryo askere gidemicek kosamicak diye … birtanesi cok kucuk digeri orta duzey ama biri cok buyuktu . Doktor kucukler kapanir ama buyukleri bekliycez kapanmazsa operasyon olur demisti sunnet bile yapulmamisti ve sevindirici haber yegenim 3 yasinda 2 bucuk yasinda kapandigini ogrendik ve hemen sunnet oldu tazi gibi kosuyo yani dua et gelip geciyor inan endiseni cok iyi anliyorum cok aglamistik cok el kadar bebekti ne olacak diye cok uzulmustuk ki sukur hepsi bitiyo
efelinamoms Nuralp27 Benimde bebeğimde var suan 2.5 aylık 1 aylikken gittik cok ufak takip edelim demisti birde kalp kası kalinlasmasi var onuda takip ediyoruz 2.aylikken gittik 6.aya tekrar takip yazdi cerrahi bir mudahele gerektirmiyormus ama takip edilmesinde fayda var gunluk hayatini etkileyecek herhangi birsey yasamiyoruz cok sukur simdilik umarim ilerdede bir sorun olmaz
3bebe1ana Nuralp27 benimde anne karnında gözüktü doktor doğduğunda baktı yok gibi ağladığı için anlayamıyorum üfürüm duyamıyorum dedi yinede kardiyolojiye yolladı daha 2 gün önce gittik 26 günlük şuan doktor çok küçük 1 tane delik olduğunu korkulacak hiçbişey olmadığını söyledi genelde 2 yaşına kadae kapanıyor ama çok küçük olduğundan 6.ayda kapanma olasılığı yüksek bidaha 6 ay spnra getirin bakalım kapanmazsa bu şekilde aralıklarla muayneler edilir ama en geç 2 yaşında kapanır dedi yengemin kardeşinin kızındada vardı onda 3 delik hafifte büyüktü 2 yaşında tamamen kapanmıştı hepsi
Arden_ Nuralp27 içinizi ferah tutun inşallah sizde de bi sıkıntı çıkmayacaktır ki olsa bile artık tıp çok gelişti elbet bir tedavisi olur allah daha büyük dertler vermesin 🙏🏻
Biz3kisiyiz_ Nuralp27 bızde de var denildi masum ufurum oluyormuş hatta 2 doktora gösterdim biri dedi ki yetişkinler de var bu durum o yüzden bebeği etkileyecek bir durum değil dedi