Gurbet_kusu zezeeyyy benimde 18gun oldu sezeryan olalı 2gundur yoğun et parçası şeklinde kanama geliyor cevremdekiler normal dedi ama sizdede oldu mu merak ettim acaba bir problem varmı diye endişe ediyorum
Gulcem Benim 50-55 gün sürmüştü. Hatta korkup doktora gittim doktor muayene etti kokulacak bişey yok dedi zaten doktora gittiğim gün tesadüf bitti. Kızım 4 buçuk aylıkken de normal regl oldum zaten 👍🏻
Dmdm Benim de 57 gün sürmüştü ben de doktora gittim 2 aya kadar normal adet kanaması gibi değilse dedi
zezeeyyy Gurbet_kusu problem olduğunu sanmıyorum arada bana da oluyordu ama bendeki yoğunluk baya baya azaldı kan gelmiyor artık
Gurbet_kusu Dmdm 2gun oldu şuan azaldı kan gibi değilde artık kahvemsi bir renk galiba içimiz temizleniyor ondan şuan bulunduğum yerde doktora hemen gitme imkanım olmadığından bayağı endişe etmistim