Aynen öyle. Annenin kararli olması çok önemli. Doğduğundan itibaren kendi uyur benim bebeğim. 6 aylıkken gece beslenmesini bıraktık. Şu an 15 aylık 6 aydan itibaren akşam yatıp sabah kalkıyor. Bu düzeni Kur’an’a kadar neler çektim. Ama asla kararından dönmedim. Çok zor oldu ama başardım 😊 yapabilirsiniz bence .