Smyr6346 Hanımlar ya fikir alacak başka kimsem yok size yazıyorum. Bugün tuvalet eğitimi 9. Gün. Çişini çok güzel öğrendi gelince söylüyor gece de yapmıyor kuru uyanıyo. Ama büyük tuvaletini elinden geldiğince tutuyor kabız oluyor bu sferde. Karnı ağrıyo farkediyorm yapma pozisyonu alınca tuvalete götürüyorm yapmıyo. Yani daha hiç tuvalete yapmadı hep iç çamaşırına yapıyor. Lazmlığa klozete normal tuvalet denedm yani hepsini yapmıyor. Kucağımda tutuyorm baskı yapınca yapar diye yine yapmıyor. Yapamayıncada midesi bulanıyo sürekli. Ya burda açılan postları okudum böyle olup 2-3 ay süren varmş. Gerçekten öyle mi bana bi akıl verin lütfen. Yani çişini öğrendi o yüzden geri beze de dönmek istemyorm emeklerim çöp olur
g-k-s0212 Smyr6346 dönmeyin 15 günün sonunda tamamen öğrendi benim oğlum. Ağlayıp pes etmek istedim her gün ama bırakmadım. 🙈 süreç zor, biliyorum ama geçiyor. Teo’nun Kaka Kitabı bizde çok etkili oldu. Şefkat, sabır, sevgi .. Kızmamaya özen gösterin lütfen 💕
Hafsaninannesii Smyr6346 bizim kızda yeni öğrendi cişi kakayi bilmiyor kaka gelince çiş geldi diyor yapıyor tuvalete takip ediyorum gün boyu kaka yapmadığına çiş geldi diyor koşuyoruz yapıyor başlarda altına yapıyordu şimdi yeni öğrendi sabır baya zor tuvalet eğitimi bizim 1 ay sürdü öğrenmesi
Mervedr Smyr6346 ben zorlandığı zamanlar tuvalete comes diyorum o şekilde yapiyo hiç yapmazsa önüne su koyuyorum
Pineapple20 Smyr6346 benim oğlum da kakayı daha geç öğrendi ve tuttuğu için kabız oldu. İnternette okumuştum. Kaka geldiğini fark edince duşa kabine sokup suyu açıp oynamasına izin verdim. Su rahatlatınca oraya yaptı. Eldivenle alıp attım klozete hemen. Sonra bunu alaturka tuvalette yaptık ve ayakta yapıyordu bez sürekli ayakta yaptığı için. Oğlum hadi otur daha kolay çıkar kakalar dedim. Tuvalete yapınca temizliği de kolay oldu orda da suyla oynadı. Şimdi çok şükür klozet adaptörüyle tuvalete yapıyor kakasını
Smyr6346 g-k-s0212 kızmıyorum tabi ki ama kendimi çok üzüyorm kafam sürekli bu konuya gidiyor hani bi kere yapsa alışır belki ama yapmıyor
g-k-s0212 Smyr6346 annelik böyle bir şey. Çok iyi anlıyorum sizi. Cidden tuvalet deyip geçmemek lazım. Zor ve yıpratıcı bir süreç ama dediğim gibi geçiyor. Benim oğlumda 15 gün sürdü yeğenimde 1 ay ama başlayıp 9 günde çişi öğrendi ise bence pes edilmemeli. Dediğim kitabı alın mutlaka benim oğlumda çok etkisi olmuştu.
g-k-s0212 Smyr6346 öğrenir öğrenir çiş konusunda bence epey hızlı bile. ❤️Benim oğlum en çok çişini söylemekte zorlanmıştı