eylul19 Babyarask atak donemlerını hıc takıp etmedım .her bebekte olcak dıye bır sart yok .huysuzluk bır tuhaflık hıssettım mı ancak he ataktayız dedım 😀
EmirMom Babyarask gelen atakları güzel karşılayalım muhteşem haftalar bunlar🥰 😁 anneler için pek muhteşem geçmesede bizde 8. Ay atağındayız aman Allahım 4. Ay atağı neymiş kii 🤦♀️
Pelininannesii Babyarask bizde hiç olmadı, evrene olumlu mesaj gönder ki olumlu dönsün. Her bebekte olacak diye bir şey yok☺️
Babyarask Kullanmiyorum https://bebekatakhesaplama.blogspot.com/2019/12/bebek-atak-haftas-hesaplama.html?m=1 buradan bakıyorum eserekli_kiz11