EmirMom circirbocegi çok kötü olmuş ya doktora götürün hemen kaşınıyordur şimdi orası kıyamam bebişe benim bebeğimde de olmuştu mustela stelatopia çok iyi geldi
BerrinHEA circirbocegi evet maalesef egzama umarım çok hızlı şekilde geçer. Bioderma Atoderm öneriyorum biz onunla atlatmıltış. Egzamanın en büyük nedeni besin alerjisi oluyor genelde alerji doktorundan randevu alabilirsiniz
Kahvegerek circirbocegi egzamaya benziyor çok tehlikeli bir yerde egzama kremlerinin göze zarar verme ihtimali de var bence doktora götürmeden bişey sürmeyin. Çok geçmiş olsun
incismom circirbocegi evet. Geçmiş olsun. Bizim yanaklarımız egzama dolu. Alerji ama neye olduğunu henüz bilmiyoruz. Yarın bende götürücem
incismom circirbocegi şunu sür bunu sür derdim ama tam gözün olduğu yerde ya çocuğun elleri durmuyordur büyük ihtimalle gözüne falan kaçırır. İnş Çoğalmaz