Tosbikanasi Miniminnakbebe 1 yaşına girecek doğduğundan beri bebelac kullanıyorum. Aptamil,sma,hippi denedik bize bebelac çok iyi geldi
Miniminnakbebe Tosbikanasi gold olanı biraz kullanmıştık da sonra evolviaya geçtik memnunum aslında ama fiyattan dolayı bebelac mı alsam dedim siz memnunsanız güzel bana da fikir olsun ☺️