Ndrg-12 Ya aklım almıyor dün köye gittik geç geldik kızımın uyuması 11 i buldu. Sabah 7 buçukta kalktı gene. 8-9 arası uyuduğunda da aynı saatte kalkıyor. Ne bu anlamadım gerçekten çok yorucu böyle. Uykusuz olunca huzursuz oluyor bide