The_Ana çok küçük bebeğin daha annesi bırak nasıl istiyorsa öyle uyusun 🥰 benim kızım da koala gibi kucakta uyur. Ayakta sallanmak falan hic sevmez. Sıcaklarda koluma yatırıp dalana kadar tutuyorum, buharlaşıyoruz birlikte 🤦🏼♀️ Ama ne yapayım, hep böyle gitse bile yapacak bir sey yok annelik zor ve bir o kadar da keyifli 😍 bence hic kendini yorma bebeğini de üzme. Bebekler gerçekten gerginliğimizi hissediyorlar. Nasıl isterse, ne zaman isterse öyle uyusun bence. Büyüyünce gel dicez de gelmicekler 😂