Arinars Kızlar geçen hafta cuma verem asısı olduk sol koldan hiç bir iz belirti yok yaparken kızım çok hareket ettı yapamadı mı acaba ebe ? Normalde sivilcelenır kabuklanır hiç ız olmayınca endıse edıyorum, böyle ız olmayan var mı ?
yaseminoztrk Arinars bizde hiç iz olmadı 1.5 yaşında şuan doktora sordum işe yaramadı mı dşye ama sorun yok işe yaramıştır bebekten bebeğe fark eder demişti
Nurerdgn İlk kızım da yara ve kabuk oldu hatta kanadı bile ikinci kızım da nokta var sadece 11 aylığa girecek az kaldı bebekten bebeğe değişiyor bende sormuştum ebeye