MerveAlaca67 Bebeğimin bogazlarında kızarıklık varmış doktor antibiyotik verdi hiçbir şey yemiyor içmiyor agzını kapatıp yutkunmuyor acıdan sürekli salyası akıyor yutkunmadıgo için baya kötü evde yapabilecegim bir şey var mı zorla da olsa bir kaşık verirdim